2006年11月20日 星期一

擺酒場地一日遊

朝早九點半係台灣女生樓下,騎羊兜人家去我屋企上網check資料同打電話去問酒席.台灣女生好有心機咁做紀錄,集低邊幾間係budget內同mark底邊啲係打過去問以及結果.

打咗成朝,得ymca有位,有啲連5/11都爆,十一月既週未週日更不在話下....為咗舒緩吓近日繃緊既氣氛,我以新色辨兼網上輔導員黎氹吓人家,人家都好喜歡.

搭的士出市中心,係小巴黎過晏晝,就搭巴士出去逸東.睇過場地,感覺都好企理,比新樂好好好多,只係樓底矮啲.之後再搭地鐵去佐敦,約咗ymca宴會部職員三點半係lobby等.雖然係望住太空館,但望唔到維港,加上厨房同厠所係埋個廳裡面. 厠間數少又簡陋,似中學厠所咁.另外又有柱位,有啲枱係望唔真個台做緊咩.個台又細,樓底又同逸東差唔多,但整體感覺比逸東差.只係天台個花園可以以維港做背景影相~

人家同我都係prefer逸東多啲,之前諗如果ymca唔係差太遠的話,我地都會揀17/11既ymca,但我地既意向都係逸東,可想而知ymca有幾差咁啲.

同人家去新世界既pacific coffee坐底,傾咗陣,一人一咖啡兼分一件tiramisu(用一張咖啡贈卷). 等到五點一個字,打俾老媽,話打咗成日電話都係無17/11日子,諗住都係係逸東擺5/11.老媽一接電話時己好負氣"點呀?",又話"你鍾意點搞就掂搞,唔好再同我講,我就黎入青山啦"跟住就cut我線.當我打俾大佬健時,佢又打黎講"你理你外母得架啦,唔好理我死活"跟住又cut我線.

為自己既婚禮搵個歡既場地有錯嗎?大佬健口口聲聲話我當初無約老媽同外母出黎飲茶傾,但出黎咪又係得老媽開條件同話擺邊度,外母無得異議先?新人先揀個地方都無權?要低聲下氣咁同自己阿媽講話"可唔可以係第二度擺?"之前老媽一口就話唔可以擺囍囍都係咁啦,佢有尊重過我咩,都係佢一意孤行啫,而家話番我轉頭?佢老人家"鑑粗"黎就得,我受唔住,強硬反對同堅持就唔得,係不孝?愚孝既野,由細到大我都唔會做,今次都唔例外.由老媽屈老豆同今次婚宴呢件事起,我對老媽已經係絕對既失望,相信如果係大佬健結婚,絕對唔會有咁既待遇..

六點幾,人家"蠍"場地書時,話不如試埋悅來,打到去問,竟然話有,於是約七半去睇場,聲稱係梗廳.係尖沙咀企地鐵到荃灣,去到酒店地下搭liftt時見唔太新淨,仲要大堂係三樓,地下係商場.上lobby仲見到好多自由行,印象真係一般.點知姐姐仔帶我地上到五樓個ball room時一睇個門口咁大既,仲有吊燈添,樓低唔矮喎.

入到裡面,嘩~華麗~~台夠大,無柱,枱枱都望到個台,厠所多間數,新娘房好似化裝間,燈胆圍住塊境.我同人家都好鍾意,不過又再將個budget加大,因要$5300一圍,minium charge$70000再加一.計過條數,如果老媽唔到既話,係逸東同呢度俾既minimum charge差唔多,呢度仲靚好多添,於是都內定係呢間.如果擺足15圍,就由當初$80000有找,飊升到$8800,足足多咗一萬.

做仔做到咁都係唔著,真係無野講......同人家係荃灣間濠江餐廳食完晚飯後,仲附近精品店買咗兩份準聖誕禮物,老細見我話鐘意影月,仲特意攞份介紹4月新貨既catalog黎俾我睇影月既頭像,係咁話型,靚,正,cyber....搞我同人家都忍唔住笑.

送人家番屋企,自己再搭輕鐵歸家,應人家所提出既建議,用張請帖寫幾隻字俾老媽,話佢知我地打過幾多次電話表,搵咗幾多間酒樓,酒店場地,今日親自出黎油尖旺蕩咗成日,最後由尖沙咀撲去荃灣睇場,同埋係以17/11日子,無流動板間為題黎搵,唔係只係純粹我地鍾意.由於我覺得我無做錯,所以我係咭裡無講過一句唔好意思,對唔住,只係客氣咩講番我既付出,同我當初話擺逸東既原因並非女家外母指示.

我將張帖同場地資料放係客廳張枱上,近三點先訓(三個鐘頭後起身返早更)

ps:我對呢個家,心已死..無錯,之前我既概念係正確的,我只係周家門下既食客,別無其他,咁樣會令我好接受啲~