2006年11月2日 星期四

時差-上堂兼大家樂邊爐

尋晚返夜,交更前太肚餓,問仇姑娘"些"咗個日清咖喱海鮮杯麵黎食至出去接更.成晚除咗有兩個客仔係有野搞之外,都有好多時間休息吓~

朝早放工時唔知點解好肚餓,於是騎羊去建生相熟麵包鋪買早餐(兩個雞尾包搭一個菠蘿包=$5).同羊仔番到屋企,食過早餐又沖涼就訓.

訓到十二點就醒咗,上陣網,兜去台灣女生樓下.出車前send咗個sms俾老媽"阿媽,尋晚對唔住,我見你咁唔開心,我自己都很無用同忟".跟住同人家係市中心惠比壽食晏,仲收到人家既安慰禮品:佐酒小食.去銀行入埋張票,就騎羊入村.坐多陣(約五點)就出發去巴士站搭車返學~
其實上個星期就要返第一堂,點知有突發事故,要人家自己一個一出去上堂.今堂書對我都幾有用既,溫故知新~臨走時係洗手間見有規液,咪用黎抺下件人造皮褸既污積,好似又好啲喎,但俾人家係女洗手間望到我係對面背住佢抺褸添件褸太耐無攞出黎著,污糟咗都唔知添.

晚飯係原本擬定上星期食既大家樂邊爐,我地去咗兆萬睇玩具,再去買埋份禮物,就上大家樂搵位.九點幾都幾人頭湧湧,不過好快就等到張四人枱.
我地叫咗鮮蠔藍青口火煱x2+可樂x2,人家個隻船就以餃子代替肥牛.見就好似好正咁,但食落都係無酒樓(大戶人家)咁新鮮,只係方便一條友都可以過吓邊爐癮~
食完野,買多杯益沙冰,飲住黎行去巴士站,見空無一人,又要有排等...點知突然有架村van停係我地面前,人家話我先知(因我望緊另一邊),見司機話有兩個位,於是又半個鐘入到屯門~上堂同大家樂邊爐,本應係上星期既組合,但今晚至經歷,感覺好似有時差咁.加上呢一個星期裡發生既事的確令我有驚濤駭浪既震撼.我已係生活歷史中迷失了...