2006年11月30日 星期四

小歌仔last day

朝早起身幫愛羊抹洗兼打腊,好趕好趕咁食埋個杯麵,沖埋個涼,就騎住乾乾淨淨既羊仔返工.


今日係小歌仔既last day,但都幾忙吓(近排都無咩停過).漢爺出錢叫kfc黎餞行.大家都係百忙之中抽時間入去pantry食野.

咁又識咗幾年,咁又話要走啦.大家都定咗十二月七日同佢係酒樓食餐飯,兼且歡送另一位轉ward既同事.

太多野食剩,我同蛟龍,小歌仔都係食飯時,留係pantry食埋啲剩餘物資當晚飯,我做跑腿落七仔買可樂,一人一罐(小歌仔都係照舊要coke light).

放工蛟龍話同小歌仔,星陳一齊去食b仔,我當然去坐吓啦.蛟龍用愛車兜兩位去目的地,我就騎羊出發.食完野,佢地三個去附近超級市場買聽日請大家食既野,我就騎羊去會台灣女生.

由於無咩油剩,所以入番自己村個相熟油站入油,再去人家屋企樓下.特意兜去油站,花多咗時間,搞到要人家係巴士站苦等同擔心我有事添(因騎緊羊,覆唔到多個人家既來電).

ps:可能係忙既關係,呢個P更好快就過咗,"g"字簽名要收係腦海裡了.