2006年11月16日 星期四

返學,新樂,送禮

朝早同老媽講話想係屯門既囍囍擺酒,老媽一句話唔好,僻.話一係新樂,黃金,雍龍,仲要係包場,唔同其他人分個隻(唔想板間).
我心諗,你有無理過我感受?起初又係你老人家話擺酒啫,無話邊日唔得,十一月ok.到台灣女生揀咗5/11打後兩個禮拜,老媽又話一定要17-11. 我知係好日,但我地都要就返工攞假o架嘛.我話5/11都係吉日,只係搭住重陽既農曆九月,但地方真係靚好多喎.
心好唔舒服,受不住老媽既霸氣同不諒解.想訓番都訓唔到.十一點就打電話去問,黃金-無;容龍-有,但要板間廳;新樂,有,可以成層包場(15圍).騎羊去老媽鋪,當面講俾佢知,老媽一聽到新樂就打俾表舅父話17/11係新樂擺.再約我夜晚一齊去睇.
接人家放工時,同佢講俾老媽局我去新樂,吐吓苦水,係市中心既delifrance食晏.人家既帶子意粉麻麻地.

我叫既雞扒伴薯蓉都係麻麻地.....相信下次都唔會再試,或都只係食麵包餐就算..

食完飯,去咗市中心老麥隔離既FOCUS揀咗隻casio橙色撞灰色既運動計時表俾楝哥做生日禮物.

七年前我都係呢間野買咗隻運動計時錶,仲帶到而家添,不過換過電池同表帶.

上人家屋企坐咗陣,就搭巴士去HAHO上堂.我地中場break時就早走,搭巴士去佐敦新樂會老媽兼睇吓個場.

上到所謂裝修過既上層睇,T字形,樓底矮,邊位"笠笠突突",廁所細兼唔企埋,陳設較陳舊,個台都細......

老媽高興咁同個經理講話點搞點搞,話落名留場地同17/11日子,跟住叫餸食飯.本人覺得你都無問過我地好唔好,唔通我當場話唔掂咩,見唔洗落訂住咪當hold住先囉.

楝哥九點左右到地鐵站,送過禮物俾佢,就夾佢上埋黎食飯,因食唔晒兼想楝哥聚吓.

回程時我同人家,老媽一齊上市260x,企返入屯門.老媽係市中心轉的士,我就同人家搭多一兩個站再行番上樓.

俾人局既心情唔太好,大家唔係應該以主角既意願為主嗎?同人家傾過,諗住聽日去囍囍望吓同打電話去逸東問吓5/11有無位.個地點真係好唔掂,唔係好明老媽諗咩,係我行開就同人家講我份人唔好,同老豆一樣....
好煩....好無心機..好難相處...