2006年11月29日 星期三

專羊護送雞脾餐

三點三左右到達工作地點接台灣女生放工,見人家未到,於是同制服房阿姐打牙覺.人家成三點半至換好衫出黎從後嚇我.由於人家未食藥,要食啲野先,故我地騎羊去卓爾廣場,人家上去美心買雞脾餐外賣,而我就看住隻羊仔.買完外賣,安放好係羊仔行李倉仔,咁啱有架押款車停係愛羊隔離,好在都夠位駛出(唔會唔會俾人以為我地係"步"住黎打刧呢?)
話咁快就到我屋企,人家就邊上網check資料,邊食美心雞脾餐(配一杯紅豆冰) .上網check完資料(七點四左右),我地搭小巴出市中心,仲撞到樓上小朋友阿弟同佢媽媽-王太.

去咗市中心間"法國婚紗"睇相兼問價.之前聽同事講話呢間都ok,上網見好多人都俾唔差既評價,所以都一心諗住呢間.加上熊貓酒店有cupon送,平少少($1500).聽個sales姐姐話只係得佢公司同姊妹公司有游艇出海套餐,價錢都唔太過份既,只係比我地預期多咗少少,於是即場落埋訂同book日子.

搞掂晒,就去行多陣睇吓電器同printer,玩具部,又係文具部落買咗本clear book黎keep住大project既單同資料.結果行到成九點至lagoon cafe食鐵板餐.

食完飯,徒步送人家返屋企,同cut低結婚雜誌上有用既資料,搵日得閒一齊打電話問或親自去望吓.

十二點幾,好攰咁搭番輕鐵入村好在今日無渣羊仔,行入村時落起雨黎.唔係又"揼"濕晒.