2006年11月12日 星期日

鹿頸遊,重返飯局

朝早同班同事兼朋友去仁愛堂"碌lane",我地分三隊參加(每隊四個人),十點鐘開始,3個game.我同大力,漢爺,虛擬哥頓一隊.我最高有101分,最低有71分....每次"碌lane"都會諗起預科唔開心既事,撈埋近日既麻煩,心情真係麻麻.

十二點鐘左右玩完,同大隊分手後,就騎羊去台灣女生家,同人家及伯母一齊落茶餐廳食晏.食飽飽就兜人家去我屋企上陣網,再執多件衫同相機,就去"秋季郊遊".我地上元朗公路,經上水,入粉嶺,再往沙頭角行到去目的地"鹿頸"

第一次(03年)去鹿頸係德輝用vanvan電單車帶住p牌既我黎既.呢度有山有水又綠油油,幾舒服吓.上一次黎係05年中,一個人同隻羊(burgman150)黎吹風散心.今次係第一次同女友及現任愛羊黎行吓.
一到達就落側架,影番張相先.人家第一次黎呢度都話幾靚同舒服.我地沿途慢駛,愛羊變咗觀光羊~~
係腳架既幫助下,影咗呢張山水照~跟住駛到去茶座,泊好愛羊,就同人家一齊坐低飲杯野,食碗豆腐花.今日都幾多人黎出車郊遊,茶座泊咗成十架電單車係度,一大兩細枱車友.出一出黎郊遊真係幾好,繃緊既心情都被沖淡.可能係一次過擺晒啲鐘意野出黎面前既關係:唔繁忙既公路,晴朗既天色,和暖既陽光,休閒既境地,電單車聚集,喜歡既女友....

回程我地行新娘潭路,經船灣淡水湖,大美督,入汀角,船灣,大埔,再上番公路番入屯門.人家著住我背囊件人造皮褸,我就著番件牛仔恤,因太陽落山會凍好多嘛,我地仲係大美督海邊行車時見到咸蛋黃(太陽落山)好靚~

返到屋企就繼續關係復修行動,騎羊去市中心"應老豆所求"買海霸既鴨掌翼俾老媽,攞羊時見有鐵馬,處埋緊一架的士同私家車,於是快快手放好啲野開車走人.
由於今朝老媽同大佬講老豆今晚會番黎食飯,但老豆話無同老媽講過野,於是叫老豆照番黎食.今晚姑媽姑丈都係度,加埋大佬健,我同人家.我同咗老媽講話係老豆叫我代買鴨掌翼,因怕會賣晒同遲返到屋企食飯.雖然無話有傾有講,但起碼都無反枱同怒啤,已經執番身彩....

人客走咗都無見兩老嘈,好耐無齊人食飯lu,希望呢個係好既開始,兩老會冰釋前嫌啦.

ps:老媽同姑媽飲埋我個兩罐tetley"s(台灣女生買俾我) 話味道好似怪怪地(我係房偷聽到),我心諗:"怪?你又飲~~~~~~"後黎聽到姑媽話"都幾純",算啦....