2006年11月5日 星期日

香港電單車展


台灣女生夜班後訓醒,約點半係人家樓下集合,一齊搭巴士過對面海,目的就係去電單車展襯吓~個場地唔係好大,加上人又多,所以都唔可以好好地同啲靚車合照吓.見到有trinity"片"過既DUCATI 998,即刻叫人家企埋去影番張相先,香車美人嘛~

當然人家無TRINITY咁身手靈活同"辣"啦,如果係我就驚囉~在場既車唔係真係太多,不過勝在可以近距離咁睇吓啲貴價車,其中以HONDA,KAWASAKI較多新車擺出,其他攤位都係擺啲落過地既電單車,見到污垢同花痕.


在場BIKE GIRL唔多,但DUCATI個位就幾落本,套SUIT拍得住日本水準,只係個BIKE GIRL差啲~行咗半幾鐘就行完,如果地方大啲,方便啲影相就好lu~~~下年再搞的話,都會再出黎襯吓~~


同人家行去天星碼頭既零食物語買少少野食,見好多人係度影相.人家突然醒起,天星碼頭會搬去起緊新碼頭,所以啲人紛紛黎影相留念.我地都即興影咗幾張~~人家手風不太好,好多張幫我影既都係背光黑人.


跟住我地搭地鐵去會展睇緍紗展.肚餓得滯,係金紫荊廣場買咗個富豪軟雪糕黎食,想幫人家同金紫荊像,國旗,區旗下照相~

每人廿蚊入場費,雖然係星期日,但都無想像中咁迫.係云云情侣之中,好在我都仲係適婚年紀.一路行,一路收啲資料章程,成大袋.其中俾一檔台灣攝影公司拉埋攤位坐底睇相,我地睇完就走人,無理會介紹姐仔既台式留客對白.

行行吓見到間overseas wedding既攤位,坐底睇咗啲相同package,好似好過之前上網間global wedding.行行吓又見到global wedding有擺檔,睇啲package又好似呢間抵啲同好啲.於是行返第一間睇多次,比較下就知global wedding比較好,加上為咗攞優惠(成功屈咗三樣),就落咗一千蚊訂,後補book 日子~~

跟住我地搭返地鐵去旺角,諗住排板前壽司,點知等咗好耐都無咩人走,成五十幾張飛.....突然醒起正話行行吓袋咗張傳單食日本野,於是把心一横去試吓有無位.太偉大了,竟然係唔洗等位,呢間野係皇雀會集團既,行去隔離就可以打牌,篤波,仲有間有吧枱既西餐廳添~

我叫咗個燒牛仔骨定食,人家就叫咗個燒豬頸肉定食,份量都ok.一心以為個湯會好鹹或重味精,點知又幾清吓喎~~埋單都係百二蚊左右,ok la,計埋餐飲啦喎~


食飽飽,就搭巴士走,今次無村巴入站兜搭我地,可能太早啦,十點都未夠.十點二就送到人家上樓,可以錄"一公升眼淚"~~(人家今日出門時唔記得預校錄影嘛~)