2006年11月17日 星期五

革命

九點係台灣女生樓下集合,一齊騎羊去囍囍睇吓個環境.去到先知原來係開十點半,係附近既茶餐廳食早餐,等到九點半就打去逸東酒店問,因尋晚太夜,cantering啲人放晒工.姐仔話5/11仲有位,對我倆黎講係一個喜訊,加上當初都諗住係囍囍同逸東其中一間(能力同要求之內).

兜人家去華都轉搭巴士出去睇skin,我就去老媽鋪頭等老媽開鋪.同老媽講話伯母睇過啲資料,加上我地商量過想係逸東擺多啲,但日子就無咁好,5/11,但都算係吉日黎.老媽話一定要17/11,無得改,擺第二度都係要個日,咁即係為難我啫.我同佢講新方案下,地方企埋啲,又係油麻地,只係日子比佢原定既無咁好兼係星期一啫.點知老人家發難,話女家當然係要就男家,5/11既話就唔擺,女家自己擺到夠,佢唔會到,咩人都唔會通知.

我忍唔住將手上既紙巾掉係地下好大聲咁話,邊有人做阿媽唔到個仔既婚宴?我仲話再逼我就搬出去,再旅行結婚都仲得,話唔到既我做個唔到既結果俾佢睇.最後講話係5/11,訂十五圍,佢有六圍請親友,到唔到我都照俾錢,跟住就離開.

我一向都唔想動凶相,同動粗去做事,但對住咁專橫既老媽,我真係無法子,慢慢講,換黎係不被專重同體諒既回答,係要搞到人地火滾,同佢鬥爛至會收聲.一家人係咁既咩?

我騎羊返入村,再用電話打去搵番尋晚個經理,問清楚老媽未落訂,就話屋企仲未傾妥,個日子唔洗hold住.繼續洗衫,叫人家打去逸東問多啲野,同係電話hold場地.

身心疲憊咁返晏,無時間買牛什米食,好肚餓,係tea個陣買咗啲三宝黎同同事一齊食.夜晚食first時為留肚bbq,加上又攰,於是係store開camp bed訓黎叉電.

食過仇姑娘代買既三明治,繼續工作.放工係七仔等埋瀟灑,一齊打的去黃金bbq,六十幾蚊都幾多選擇~~同多位兄弟傾過,都係話應該為自己出發黎搞地方,支持我既企硬,只係需要做番份內事就行了,好記得阿禮講,就老媽的話兩個人唔開心,就我同人家既話只係一個人唔開心:  1+1>1 台灣女生都搵死黨傾過,覺得我地無咩做錯.

之後我地落番去星群地中海餐廳飲tetley"s 坐多陣至散人.咁又識咗八年,大家都仲可以出黎聚吓,可惜阿彪係結婚週年紀念旅行中,未能出席丫.

有你地既支持,我會撐落去既,幸福係需要付出,我唔會做一個愚孝既兒子.由細到大都係啱就做,唔合理就唔做.我係一個獨立個體,唔係一個扯線公仔.