2006年11月26日 星期日

鐵波波智破起哄黨

今日返A/N,交更簿上有"情書",係同事既口中得知尋日晏晝係新紮RN做我個team,今日我都要交番俾佢.成班同事都起哄,話人地等咗咁多年,花錢讀埋書,今日last day卒之都可以接到我交更,平起平坐........

其實交更事少,起哄事大.臨別在即,唔想該同事再俾大家搞到唔知點咁,加上我又唔太想事情被嚴重誇大報導(以往已發生好多次同類事件).

臨近放工時(約一點九),我同ic(準警察太太)話想早走,因為要番夜,叫ic代交更.一眾同事都話唔得,唔可以,一心要目睹歷史性一刻.

既然被困,於是心中盤算好"秒殺"對白:"十九號discharge等NEATS,舊CASE無特別"目的係以最快既速度交完更,坐都唔洗坐,寫都無野好寫.鑑於尋日係佢入呢team,所以可以唔交舊case都無問題,新case只係stable 既coad又真係無咩好交.

兩點鐘,交緊更同交完更既同事都係度等緊歷史一刻,我見到下晝大ic徐sir時就靈機一觸,用平時徐sir既技倆解圍,"徐sir,我A/N呀,兩點走先啦,我個邊係19 NEATS走啫,其他無野交"徐sir一句話"哦,好啦"

一眾期待既同事都好失望同"唓~"我就急急離開,一時退却~~~
係lift口見到準警察太太,佢問我咁快交完?我話無交過同無見過人,兩點都唔見人,我返夜係offical兩點走,佢唔係返夜都換好衫走人,我仲唔走咩~

ps:今日真係執番身彩........