2006年10月12日 星期四

37.8

自上星期五覺得作感冒後,今日卒之都爆發出黎啦,久違了既發燒呀!!!!
尋日朝早騎羊到台灣女生樓下,接人家去元朗大榮華飲茶,點心車黎黎去去都係個幾架,無咩野食...人家靈機一觸,話不如去天水圍既濕地公園,於是又騎羊入天水圍.去到公園先入閘泊低隻羊仔.八蚊個鐘,附近又無咩空位剷上行人路,又唔見有前輩泊既鐵騎,所以都照泊.
入場每人三十蚊,人家玩得好開心,起初我都無咩野既,空內冷氣睇展覽,後黎出去戶外就出事啦.
由於係即興,所以無帶遮,無帶水,一路行,一路乾煎(雖然唔係好猛太陽),沿途又無水機同汽水機,行到一半已體力不繼,好攰好暈,好口乾.人家幫我咩住個背囊,硌支持我到室內地方,幫我買罐冰凍可樂,坐低抖吓至回復狀態.

兜完人去中心買啲野,送人家到樓下,自己就返入村,諗住抖下,但見電話又係壞,打去客戶熱線度問點搞.姐姐仔叫我照拎部機去維修中心,再打上去報個job number,等佢地幫我跟得足啲同了解吓.

於是無訓過,攞住老豆部舊手提電話出去旺角.同"禁"飛姐仔講打過上hotline,唔洗排隊,直接係7號窗等職員,up多次壞咩,收單,打上hotline報job number,就搭番巴士入屯門,成程車係咁訓,好攰.

返屋企換過件衫就去元朗西鐵站隔離既燒烤樂園同大姐大佬,成班自己友一齊飲飲食食,十月生日大食會性質.今次係玩包廂,因為俾咗百二蚊海鮮餐,包一隻美國生蠔,青口,扇貝,大蝦.全部有人代燒.其他腸仔雞翼等正價野就任叫,由專人代燒.我地只係係包廂中睇電視,涼冷氣,開餐,隊汽水啤酒,不沾油煙~~尾段時已經好攰,係梳化度攤係度(諗起今朝貝貝都係攤係舊石,浸係啲水郁都唔郁).

原來呢一切都係令我發燒既先兆,作緊病仲四周去,錯晒.......而家成身無力,頭重重,面慶慶.放假至病,無癮.....