2006年10月20日 星期五

三讀通過

尋日特意同ic講話今日想食2nd,因要去職員診所09:00覆診.八點七至放低晒手頭上既野,同一眾同事食早餐,但到canteen時已八點八個字多啲,於是叫外賣,係職員診所(acc 9/f)邊等,邊食.為免礙眼,我就除咗自己個pass.由於無枱,所以係櫈上面攤開兜沙嗲牛意同盒雞扒煎蛋,每樣食啲,再final fusion為雞夫煎蛋拼沙嗲牛意.

食完早餐,醫生成九點二至叫我入房.今日係聽番之前三次三個檢驗既報告,醫生姐姐竟然逐個逐個拖慢黎講,似想同我玩俄羅絲輪盤咁.好彩都係三讀通過pass啫~

放工後,騎羊去置樂食單渶餐.send咗個sms俾老媽老豆話報告無問題,老媽好快就打番俾我話知道同問我係唔係屋企食晚飯.之後再係相熟商場度行吓.嘩,開鋪啦,今次買到"特別版"ps2足球小將同metal slug 6呀~~~~再係另一間鋪見到有軍曹著住人形suit既手機繩公仔,即買!又係攞羊途中行入間"up dup"影碟鋪,意外地搵到我第一次睇既韓片"生死諜變",又買埋~

騎羊入村,立即試啲碟,又無咩問題喎.訓咗個零鐘,六點多啲就騎羊返公司換衫去附近運動場跑步.咁耐無跑都還可以有十個圈,年紀大啦...返公司既更衣室沖埋涼至返屋企食飯.

夜晚十一點三,同羊仔一齊係市中心接台灣女生,因為人家既同事(helen)有歡送會(稻香).送人家上樓兼送理今日採購既小小心意,坐多陣就駕羊回家lu~