2006年10月19日 星期四

砌Q版模型

今日返晏晝班時,哥頓臨收工前送咗份牛一禮物過我,原來係軍曹模型~~~~(多謝~)
好耐無砌模型啦,又諗起台灣女生都未砌過模型,於是放工番屋企攞野俾師傅時,順便攞埋模型kit(剪鉗,夾鉗,同小型平字螺絲批)加埋劃線筆(印有高達頭個隻)入背囊,一心上人家屋企一齊砌.

第一站係去黃海岸商場停底隻羊,等師傅出黎收份小食(希望無被櫈散),師傅又送黎一份牛一禮物,噢,咁大個仔都係第一次收.師傅話我地都年紀大啦,係時候要用吓,就算我唔係好似佢返工要著老西都咁話.師傅真為我諗,好有被照顧既感覺~~
企係度傾咗一陣,我就同愛羊向人家屋企出發.上到人家屋企就試吓師傅既禮物(用memo pad),都唔錯喎~跟住就同人家一齊埋手砌軍曹,經過一個鐘頭多啲既時間(因人家有少少出錯),未經上油,只有貼紙同劃線既軍曹就完成啦!!!
個盒面有啲似當年既bb戰士sd高達既味道,好有童年feel,當時儲好耐錢至買到盒o家~
近鏡睇吓我地既劣作,嘩,剪口唔齊,劃線一段段...不過人家話想個機械人係單眼造型,得意啲,於是我用劃線筆幫手.
坐住騎乘式飛船既軍曹係咪同我呢個羊騎士好襯呢?軍曹係騎住佢黎同機械人本體作合體黎操控o架.(鐵甲萬能俠模式)
不過電視有一集,軍曹係網上用平價買番黎個架次貨既款sporty啲,呢架就軍事feel重啲~~~