2006年10月5日 星期四

重要日子心情差,手提電話畫面花!!

電話整好咗第二日已經又有問題,今次係個screen無反應兼雪花,全黑或兩頁screen重叠.因為呢幾日要開工,所以要挨到sleeping day至可以出去搞搞佢.....

之前我換電話,好多時都係整極都係壞,心灰意冷至trade in買過部新,但而家呢刻又真係諗唔到想出邊部.

而家想打出又無畫面,打短訊又唔得,又睇唔到朋友仔發過黎既短訊,只係可以接電話,有啲似以前步步通,和記天地綫年代,個電話只能打出,call機用黎收邊個電話冧巴搵你咁.....幾時先至可以整好個電話呢...

今日係屯宿之男八週年紀念日,八年前相識,一齊玩,一齊讀書,由廿頭亙相照應到而家廿尾.本身朋友唔多既我,真係好高興認識到大家,同撈同煲.

華b:好記得我唔舒服時,你看鋪之餘仲為我"執番劑"---中藥,仲煲埋添
阿潘:一直你都好關照我,好多技術支援,鋤書時一齊構思"巨羊號"
阿禮:好後悔無好好跟你學結他
強少:好懷念你充滿淩亂美既房間,同夜來杯麵香
percy:早餐鐵膽,一直都好想再一次同你打街霸打到半夜三間,同再一次欣賞你"史詩式既英雄氣概"
阿bill:同你無數既寢邊對話
阿jay: 仲記唔記得一齊送朱古力俾psycho miss?
瀟灑:你步入theater 時既紅髮造型實在瀟灑~
"gentlemen,all the best,cheers~~"