2006年10月13日 星期五

装着変身

唔舒服,作感冒,於是滯留係區內.晏晝兜台灣女生去市中心食惠比壽.人家又叫番什錦天婦羅烏冬,我就食咖哩雞扖烏冬.食完野係吉之鳥行咗陣,係玩具部見到幪面超人555系列既DELTA賣$39.9,嘩,跳樓價呀~於是係架上揀隻最唔花既黎買.期間有個小朋友唔夠高,於是"顎"高個頭問我,"哥哥,上面個架仲有無藍色個隻呀?",我答佢己經無晒後,小朋友就走lu.人家問我小朋友同我講咩,我就話佢唔夠高想我幫佢睇下最高個架有無紫色既kaixa賣.平時返工又唔見咁精靈,個腦裝晒呢啲野......
之前買既幪面超人black就無咁平啦,要成舊水($110),因為唔係電視播緊,所以入貨交少.佢係我第一個迷上既幪面超人角色,當時我小學六年班,冷球台播出.由於當年(八十年代末)係日本反應都唔錯,所以之後出咗個添食續集作RX.

Black既絶技有Rider Punch,Rider Kick.當時既特攝片水平仲係停留於奸角心口碎大石既時代,永遠只會硬食主角既絶技,唔會避亦唔會擋.佢係幪面超人史上一個轉捩點,因為隨後既 真 , ZO, J (1993-1994)都只係一集過既電影版,而且反應好差,當中只係ZO做型出較吸引.

幪面超人一直都無新出作,潛水潛到2000年,幪面超人KUGA卒之再一次帶起幪面超人熱潮,推上另一個高峰~之後食住條水,日本相繼推出,AGITO, 龍騎, 555, 響鬼 ,劍, KABUTO.
希望遲啲可以買到祖國版或正版黎睇啦~

PS:仮面ライダー中既ライダー係英文RIDER(騎士)之日文拼音,所以個個幪面超人都係有電單車~~