2006年10月30日 星期一

失望

返完個早更,晏晝收到老媽既電話問我今晚係唔係屋企食,我見咁問得就硬係想你番去陪下老媽啦,於我一口應承.

同台灣女生食完飯,騎羊返屋企,原來大老健同阿嫂,係屋企打緊機,咁我咪入房訓吓囉,反正真係好鬼攰嘛.

晚飯時份,見屯門市姑媽姑丈都有到黎,但無叫老豆返黎食.食完飯,姑媽姑丈都有同老媽傾屋企單野,都係主張以和為貴,唔好離婚兼俾多次機會大家.

孤高既老媽話唔信老豆會出黎面對,話就算出黎都要脆祖先至信係誠心.我話老豆手腳都有病,有咩事咪又搞到入廠?不如叫老豆五步一跪,十步叩出村公所!

我入房同老豆講,話傾咗好耐至可以有呢個offer,出去係姑丈姑媽,老媽同大佬面前認錯,話唔會再見人地,斷來往,兼會改過,一齊做好啲.點知老媽又數番之前啲野,好奴嘈,後尾老媽又要老豆同阿爺既神位認錯,又問老豆佢襯唔襯得老豆起....

其實一個大男人係自己堂家姐,姐夫,兼兩個仔面前俾自己既女人咁落面法,真係幾難受兼且夠誠意.可惜老媽始終都係話老豆唔係真心講既.老媽係一個強勢既女人,咩都要認叻,唔衰得,要面子,猜忌.姑媽姑丈一心想佢地好,但老媽話佢地睇少同講野有骨.如果唔信人,點解又要叫人地黎食飯,同人地傾呢??

老豆老媽都係盡力為頭家搵錢,只不過一個係辣椒仔,一個係牛精仔.感情出現問題,大家都有責任,加上又唔係其中一方壓倒性咁付出得較多.

老豆既屈服,只係換黎一晚既平靜,無再亙鬧(胡鬧).老媽氣焰咁同佢表妹講:"講你都唔信呀,峰迴路轉呀..."唔通真係咁唔值得信同俾多次機會一個咁多年感情既男人?唔通自己一點兒都無做錯過?