2006年10月14日 星期六

深井,旺角,元朗

十一點九係台灣女生樓下接人家上羊,目的係深井Kcal食晏晝飯~我地經屯門公路,落深井.泊好羊仔.我地只係用咗半個鐘時間就可以坐低叫野食,感覺好似係搭輕鐵出市中心食飯既時間一樣.食個set lunch 1 黑椒西冷牛扒飯,我要七成熟,但人家話要八成熟,可能人家怕生.但由於塊扒係好薄,所以人家塊扖變得較韌..

之後回程經青山公路沿海邊走,女仔係鐘意海邊嘛~~兜人家到樓下,我就再去市中心,轉搭巴士出旺角nokia維修部攞番個電話.今次換埋底版,機身號碼都唔同咗,其本上除咗個殼之外咩都換過晒(上一次話換咗個屏幕,再上次上蓋啲制無反應換咗條cable,之前有回聲換過個咪).

係維修部要等五十張飛,無位坐,齋企,打住孖宝賽車等,好攰......人頭湧湧,好嘈好焗束...等咗近大半個鐘,攞番部機,即場用spare mini sd咭入晒啲相同鈴聲落電話度,校返晒之前既set up,睇吓有無事.搞咗一輪,見無咩異樣,先至安心離開.呢幾日辛苦你啦沉睡多年既8850~
"熬"巴士返入屯門,好肚痛(感冒菌入腸?),去一去大會堂,之後又好肚餓,於是係老麥堂食咗個蘋果批同橙汁.諗住直接去塘坊村搵ben弟同人家,點知佢地仲係元朗博愛踩緊單車,於是跟據佢地既口述,試下搵下ben弟屋企係邊,但搵唔到,唯有返入自己村屋企請教地圖王....

睇完地圖,人家打黎話己經係友人ben弟同佢女友既愛巢,於是洗個面,清神啲,又再駕羊出發.睇完地圖,加埋之前ben弟既述,呢次就好容易搵到啦,但人家係ben弟樓下餵住蚊黎等我,內疚x1
係ben弟屋企坐咗陣,打咗陣三人連戰既孖宝賽車,就去元朗舊B仔後面既打冷大排檔"正記"食晚飯,我同人家騎羊,ben弟同佢女友就坐輕鐵(但佢地快過我地....)避風塘炒蜆好辣,唔知點解可以炒得好乾身;鹵水鵝片拼豬頸肉啖啖肉;椒鹽鮮魷夠惹味;蠔餅落足料,多蠔仔;蠔仔粥一般水準,無咩出錯.四個人食飽飽,去咗隔離檔玩夾公仔,失敗....再行去B仔食甜品,傾多陣就散lu,我當然用專羊送人家番屋企la(係運動場十字路口撞到德輝渣住車係對面線經過揮手添).

自己返到屋企時已經好攰,成身好似泥鴨咁"lup",沖完個涼至感覺好啲,今日都係太頻撲了,就其是病既時候.......