2006年10月28日 星期六

兄弟狂歡- 呆滯返工

由於心力交瘁,尋日朝訓到成點至起身.政治晚餐飯太惡哽,起身猛食牛肉乾,跟住就埋手洗衫.
三點幾,應阿潘之約,係我村口茶餐廰食下午茶,兼奉上強少俾我既生日禮物.同阿潘相商量過,一齊送返支養命酒黎補祝強少牛一.
返到屋企一拆開,嘩,好相熟喎!原來係之前我送俾師傅既室內遙控飛機~~

身穿紫色直間恤衫,黑色直腳褲同新買既尖頭皮鞋,加埋師傅既禮物同台灣女生送既斜孭袋,就出門搭小巴去西鐵站旁邊既巴士站會華b.由於遲到,所以一落車就跑去巴士站,但無奈追唔切架961x.巴士離站後,我先見到華b係隊頭望住我兼舉起雙手(呈U字).當我到華b身邊時,華b突然話趁巴士停燈位,我地跑去下一個站(其面馬路).成功上車後,percy應照計劃係市中心站上車join我地,但因為電話上既誤會,percy無排定隊等上車.好在percy都望到我同華係巴士裡下層,娜娜聲跑上前追上巴士,總算計劃成功~~

今晚既飯局係time square既 shooter 52,阿強,阿潘同阿禮都係自己出黎.華b話唔想係鄉村俱樂部聚,所以揀咗呢度食飯.其實之前同emily,蛟龍上完堂黎過食飯,雖然係一間美式餐廳,但係都好似茶餐廳咁熱鬧.飯局其間,有幾個屋企電話打黎,談及煩惱既家事.....
食完飯我地行去一間樓上酒吧飲野,當然係華b介紹啦.我地上到去,就揀咗個每人二百蚊三個鍾任飲plan.
任飲包括數款cocktail,烈酒同啤酒,我地既流程係:紅酒,白酒,紅酒,cocktail,volka,啤酒.由於省城太靚,華b有一下掛住望"景",我地叫佢都唔知,要第二次至識拎番轉個頭.

臨走時大家都好攰,我落到樓企得唔係好穩添,我連銀包裡既銀紙係咩幣值都分唔到.我同華b,percy,阿禮一齊上的士返屯門.由於不勝酒力,故上percy屋企借宿一宵.

朝早訓到八點幾醒咗,收拾細軟就自己落樓.搭小巴入村,沖個涼,訓又訓得唔好.

今日返晏個人都係"偶偶"地...好在都唔係好忙啫.