2006年10月6日 星期五

大假前席,由朝忙到晚

下星期放大假,諗住返埋個A/N就可以抖抖,點知係失眠同作感冒之下,好攰咁返早更.頭重重,面慶慶,又燒唔起,點知個早更忙到死.幫手執床搞到成九點七至收檔,又要聽書,忙忙忙到放工.
 同台灣女生約咗係職員診所等,人家打針,我就抽血.大師兄好忙,我地成三點至走得.騎羊去市中心食粉屋,再買埋魚生,兜完人家到屋企樓下,自己返得屋企黎到近五點.沖完涼,諗住訓到七點半(兩個鐘多啲).點知老媽叫市中心姑媽,姑丈同一對夫婦(所為既朋友)黎食飯.訓得個淩鐘就醒咗..........

食完飯,係房坐多陣就返夜班.今晚十至二call,忙到七彩.收九個(一個tube 住上),再tube一個(由dnr模式轉為active模式).好耐都無試過無得推車仔出黎食野,要奉行傳統有秩序分批入pantry制~~兩點幾至係第一輪(elaine同群姐),嫦兄影單隻影咁處埋iv賽事,我就繼續埋手於混亂既板海之中....

第三輪到我入座叉電時,已經係四點半,距離上一餐已經有八個鐘咁耐,被人推去做手術都得......
五點鐘嫦兄入黎通知特別工作,於是又出去幫手.今晚真係辛苦晒嫦兄,elaine同群姐,希望你地唔會怕咗同我一齊返夜啦,群姐仲話好似佢第一晚拍我返夜個晚咁甘添.