2006年10月2日 星期一

國慶翌日

十點唔夠就醒咗,食少少野就開始洗衫行動.細個時,老豆老媽係手洗出街衫,其他粗著或褲就機洗.隨住年紀既增長,都少咗手洗,加上老豆手腳唔方便,只係得番老媽會手洗.為咗唔好令老人家辛苦,自從係市中心搬番入村後,自己既手洗衫就由我洗番,減低老媽工作量,如果我連機洗都做埋,老媽會唔高興後來nokia打黎話電話已維修好,有得攞添~生日係唔同啲~
點幾鐘左右,台灣女生家訪寒舍,重送上生日蛋糕(藍梅芝士),同生日禮品包~食過蛋糕,拆過禮物,就同人家一齊先出旺角攞返部電話.出到去都要等六十幾張飛至有得交單,我地去咗麥當奴坐低,叫咗個星星sh餅,蘋果批,中可樂 x 2,其實人家之前都話想食呢款薯餅0架.最終由"禁"飛仔起計,搞咗一個鐘至攞得番部機.
我地搭地鐵,再轉260入赤柱食晚飯,係人家安排既.我地叫咗生蠔做前菜,特色夾餅(內有兩種芝士)同主菜牛柳串燒(你睇幾大條!!!)生日飲番杯都好平常丫,所以我揀咗tetley's,人家揀咗sunset.酒類飲品價錢都係同一般酒吧一樣.
啲野食唔錯,生蠔好滑,夾餅好香芝士味同脆口,牛柳又夠香嫰美式餐廳樣樣都大大碟,我地都食到飽飽,人家飲到面紅發熱,pulse直飊百二!
我地係海邊行咗陣散吓酒氣,就搭番260再係灣仔上960返屋企lu~~
收到多個朋友既短訊,多謝晒先!

ps:女友如此,夫復何求~