2006年10月3日 星期二

不太順利之生日飯局

朝早起身,見牀尾風扇邊有個信封下寫有"xxx先生笑納",心知一家係老媽俾我.每年生日老媽都會寫張生日咭俾我,都儲咗好幾年,但今年呢張最搞鬼一向不太講笑同多言(步驚雲個種)既老媽竟然有進步,顯得較開朗.我都忍唔住send咗個sms俾佢"已收到生日咭,幾盞鬼,多謝記得平日都笑多啲,幽黙啲"但老媽回覆咗一個空白短訊番黎,呢個係老媽一生人第一次發俾我既短訊呀~
十二點半左右上台灣女生屋企,送出生日禮物-玩具超市車載住tamama吹氣燈籠,nds 孖宝兄弟賽車遊戲,以及孖宝兄弟賽車玩具遙控車.雖然唔太實際,但勝在得意,有得玩~跟住就同人家同伯母一齊去飲茶,再出尖沙咀睇戲.由於無咩戲上,所以睇咗條爛片"超女強勢回歸"
行咗陣街,約六點九去到ashley33食晚飯.之前同人家黎過呢度飲野,覺得幾舒服,但原來啲野食麻麻地.本來想叫既龍蝦意粉,姐姐仔話賣晒,但其實都唔無咩客係食緊飯丫,賣晒定係無入貨o架?

燒春雞飯既雞又好似幾淡口;,芝士牛肉焗濶條麵,反而只食得出肉醬意粉既味道????;前菜既芝士焗粟米卡片就係味道一般既香口助酒小食.

人家叫既electric cuppucino係易入口既朱古力酒特飲,而我叫既kir royal唔知點解好深色,可能係香檳成份少咗,之前係酒店飲開都唔係咁既,入口香檳味薄晒,失去咗平衡.

食完飯,行咗去海傍,應人家之提議,用廿蚊影咗張自由必愛既維港夜景留念.之後就搭車返屋企lu.今日無咩特別節目同驚喜,好在人家都無怪我,下次都係揀食自助餐好啲....早知今日,何必當初.....