2006年10月18日 星期三

攰透的一天,爛透的一天

返完夜班,等埋台灣女生,就駕羊兜人家到樓下,再返自己屋企.沖完涼,諗住浸陣頭盔內綿先,一陣再沖水洗,點知就係房訓著咗.直到十二點三四個字至醒,於是入去厠所,洗埋浸咗四個鐘既內綿.
打俾人家,人家話己係中環睇完醫生,開始搭車入返屯門.本來想校鬧鐘十點幾起身陪人家出去睇醫生,但都失敗....起身梳洗完又搭小巴出市中心會人家食晏.

係溫莎食完個set lunch,我地買埋dvd就搭輕鐵上人家屋企抬部電腦去市中心既"城市"check.職員試過好幾次boot機都成功,話可能係附插既部件有問題,叫我地返屋企逐樣插黎試.唔洗收檢查費,我地只係順道買咗啲cdr 同dvdr就抬番部機走.
係許留山食咗少少野,再去買咗隻cd,又抬番部機上人家屋企.懷疑係個tv box出事,無插之後又boot到機,一齊正常~(咁就六點幾)
人家話想睇"無間道風雲",游說無效,都係決定要去睇,於是揀今日夜晚睇七點半,一如所料-"爛"

開場時原著既佛堂變咗做教堂(嘔血x1);
兩個半鐘似係揼波鐘;
鬼佬黃sir變咗好似紙紮公仔咁慢鏡飄落街(由高樓墮下變成三四層高既貨倉);
高樓天台天人合人講數變成工廠區背景襯"up dup"天台;
戲院交收情報加入不文爛笑話;
"忽忽"聲,大量粗口;
女角咁老都可以一拖二;
鬼佬黃sir似慈祥既心臟病伯伯多過高級幹探;
鬼佬劉建明臨尾被尋仇報復槍殺前,竟然話"ok",之後被headshot,再影露台有隻老鼠,真係一肚火;
打摩斯密碼變打sms;
配樂差,好多時仲係得主角齋講......
好多本來好型同緊張既場面,被西化後變得無聊同乏味,被稍作改變或加插既穚段無帶黎驚喜同新鮮之餘,反而惹人反感.
本來諗住"龍虎門"係我今年睇過最爛既戲,但而家我會揀"無間道風雲","無間道"係香港人既驕傲!

睇完戲(我地有兩次想中途離場既念頭),行去新金榮食打冷,食食吓我倆都好攰好眼訓同發覺之前元朗間正記好食好多,睇黎下次都會再去~~